niedziela, 27 maja 2012

Sorki ...

Cześć. Przepraszam że ostatnio zaniedbałam blog ale jestem bardzo chora i mam wirusa ciągle boli mnie głowa, brzuch itp. Aga** też nie pisała ponieważ jest weekend i ludzie wyjeżdżają z miasta np. do lasu lub na działkę :) Aga** pojechała na działkę i nie ma tam internetu :(  Nie mam o czym dziś pisać bo o mojej chorobie raczej nie chcecie słuchać ;) Dodam dziś nową piosenkę. Mam dla Was ogłoszenie. Jest już 11 obserwatorów ( Bardzo Dziękuje ) , kiedy będzie 15 obserwatorów zorganizujemy pierwszy konkurs :) Dziękuje że odwiedzacie naszego bloga. Było już nas tutaj 686 :o Wow !!! Dziękuje również za liczne komentarze ;)
A na koniec jak zawsze parę fotek :)


Wąsy :3


Milka <3


Naszyjnik z sową :3


Frugo to co wszyscy kochamy <3


Paznokietki w panterkę :3

~ sweet.strawberry ~

3 komentarze:

  1. frugooo o tak!:D lody frugo mniam mniam :) o co chodzi z tymi wąsami? :D jakaś sława :D
    zapraszam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe też lubię Frugo ;) A wąsy to taka nowa moda naszyjniki z wąsami, pierścionki z wąsami itp. :) Oczywiście odwiedzę twojego bloga. A zostaniesz obserwatorem mojego ? Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Lód FRUGO Zielony jest przepyszny...

    OdpowiedzUsuń