środa, 16 maja 2012

Hej

Hey !!!

Dzisiaj było zimno mokro i nie przyjemnie :( . Na szczęście w piątek ma być już ładniej :). Leże po kocem i wspominam jak to mi upłynął dzisiejszy dzień otóż w szkole jak zwykle humor zwalony..... Choć później dzięki paru osobom lepszy ;) .

 Miałam na sobie dżinsy , szarą bluzkę, biały sweter bez guzików i moją skórę <333 i kalosze .
 Jutro najazd na szafę mamy ;D .


 Jak wracałam do domu rozwaliła mi się parasolka z ,której pewna osoba stworzyła różdżkę dzwoneczka oraz hak pirata - zabawa w '' Piotrusia pana '' gotowa ;D .

 A teraz info dla zorientowanych : Nudzi mi się !!!!! Co robimy ? . 

No a więc jutro wraca mama z Poznania ( jestem ciekawa co mi kupi ) . Na pewno się pochwalę ;P. 

A zapomniałabym muszę wam koniecznie polecić stronę http://shinybox.pl/?ref=310201f można tam dostać kosmetyki za darmo bez konieczności podawania danych osobowych , naprawdę działa !!! 

Idę się ponudzić gdzie indziej a wam zostawiam nową porcję zdjęć ;)





                                               
                                                            A to od Oliwci  <3 dziękuje


1 komentarz: