wtorek, 15 maja 2012

Co tam ?

                                                           Co tam ?

Dzisiaj mam wielkiego doła więc nie chce mi się robić nic ...... najchętniej bym siedziała i płakała z niewiadomego powodu . No ale trzeba rano wstać a raczej ( zaspać)  , użyć lokówki , podkładu, tuszu, eye-linera na koniec błyszczyka i wybiec z domu ;). Jestem przeziębiona ( nie polecam tańca w deszczu) i siedzę w łóżku..... a przy okazji mam poczucie winy . Ale wracając do bloga miałam dziś na sobie bluzkę XXL do tego moje ukochane  dżinsy oraz bluzę w .... Pandy <33 (w szkole zamieniłam ją na czarny sweterek ) . Zakochałam się w 2 nowych piosenkach ;) Polecam odkurzacze bez przewodowe ELECTROLUX. Mama kupiła sobie taki i chodzi po domu i odkurza , i dobrze bo twierdziła ,że ja mam to zrobić ;) a a propos lepiej pojechać na wakacje do Turcji czy na wyspy kanaryjskie ? 



Zdjęcia na poprawę humoru , mi pomagają :








 A wam jak się podobają ? 
                                      - Piszcie w komentarzach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz