czwartek, 31 maja 2012

Dzień Dobry ;D

Ponieważ jutro jest dzień dziecka nie idę do szkoły ;)
 A jak jest w waszych szkołach zaciągają was do klas czy może macie coś innego ???

Właśnie przyszła poczta a razem z nią nowy katalog Apartu ..... Już sporządzam listę na moje urodziny ;P

Miałam dzisiaj fioletowe rurki długą bluzkę i czarny ( również długi ) cardigan . Do tego balerinki i wszystko super ;))))


A co do balerinek  , mama przyjechała wczoraj po mnie do szkoły ponieważ pani myślała ,że zwichnęłam nogę a pielęgniarki jak zwykle nie było -,- . Ponieważ kategorycznie odmówiłam wizyty u doktora postanowiłam pojechać z mamą do Galerii a później do fryzjera . W galerii mama złamała obcas więc musiała kupić sobie nowe buty a ja dostałam 2 nowe pary balerinek !!!! ;D
Kocham zakupy z moja mamą .... A wracając do fryzjera na ulicy KEN 26 ( warszawa ) było niedawno otwarcie nowego salonu piękności Manhatan Studio ;)

Gorąco polecam !!!!







2 komentarze:

  1. Fajna notka :) Zazdroszczę ci takich fajnych zakupów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też ... jak ja bym miała " skręconą " nogę to bym u lekarza z mamą siedziała a nie na zakupy chodziła ;)

    OdpowiedzUsuń