niedziela, 27 maja 2012

No tak ...

Hejka !!! No i tak to się porobiło wszyscy w szkole razem a ja odizolowana siedzę w domu :( Help me :3 Napiszcie komentarze zostańcie obserwatorami !!! Nie wierze w swoje słowa ale tęsknie za szkołą  ... :(  Mam pyszna śniadanko i ogromny kubek gorącej czekolady :3 Dziś premiera " Tajemnice Domu Anubisa 2 " !!! Już o 17:10 i o 20:05 :3 Ja cały czas czytam " Igrzyska Śmierci " :) Pamiętajcie że jak będzie 15 obserwatorów to zorganizujemy pierwszy konkurs :) Mam dla Was kilka zdjęć :)


Błyszczyk to co kochają dziewczyny <3


Londyn moje marzenie ...


Mmmmm :3


Kloejna Barbie :)


Właśnie takie truskawki z jogurtem sobie jem :)


Czekoladowe lizaki ?!


<3

~ sweet.strawberry ~

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia. Ale wkurzona wciąż jestem -,- TdA nie było. Stare odcinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Ja też jestem wkurzona :( Napisałam już do Nickelodeon Polska ;) Może odpiszą ...

    OdpowiedzUsuń