piątek, 25 maja 2012

:(

O nieeeeeee !!! Dlaczego ja muszę tak bardzo chorować ?! Znowu ... oby to nie było poważne :( W szkole byłam tylko na pierwszą lekcje i wróciłam do domu. Dziś miałam pisać test z Języka Angielskiego .. a jak zawale angielski :( Mam same dobre oceny 6 i 5 a teraz co ? Nie fajnie. Ale jak byłam na pierwszej lekcji to pani od matematyki powiedziała nam propozycje ocen , ja mam 3/4 ^.^ To dla mnie sukces ponieważ zawsze miałam nie więcej niż 3 z matmy :) Teraz tylko zależy czy dobrze napisze test z klas 4-6 i test z klasy 6 :) Trzymajcie kciuki :3 Mam pytanie. Macie jakieś propozycje o czym nowym mogłybyśmy pisać i co nowego dodać np. do wyglądu bloga ? Piszcie w komentarzach. :) A na koniec jak zawsze parę fotek :3


Niezbędnik <3


Mmmmm :3


Oooo how sweet <3


Piękne :3


Mamo zrób mi takie :)


Ale fajny look :)


Sama słodycz :3


~ sweet.strawberry ~

4 komentarze: