niedziela, 3 czerwca 2012

...

Siedzę i czekam aż moja mama wróci z Lublina ( wyjazd służbowy ) i denerwuje się ....
Telefonicznie przekazała mi ,że była tam jakaś impreza ( mama jest na sympozjum ) i trochę przesadziła ...
Gdy wróciła do hotelu i poszła do toalety źle się poczuła a ,że była pod wpływem alkoholu to zemdlała.
Rano obudziła się w łazience na podłodze z podbitym okiem i śińcami ...
Strasznie się o nią boje .
No nic trochę sobie do jej powrotu poczekam ...
Mam zamiar zakazać jej jutro iść do pracy ;D

Przeglądam net szukając inspiracji ale za dużo to ja znaleźć nie mogę ....
A może wy macie jakieś fajne linki ???

piszcie w komentarzach ;)








1 komentarz:

  1. Nie za bardzo. Mogę ci tylko polecić piosenkę - Maroon 5 - Payphone ^^ Mam nadzieję,że z twoją mamą bd wszystko w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń