niedziela, 3 czerwca 2012

Piątek :D

Cześć, wiem że ostatnio nie pisałam postów i bardzo za to przepraszam ... opiszę dla Was jak wyglądał mój piątek :) Dzień dziecka .... dla mnie bardzo miły :D W szkole organizowana była dyskoteka, oczywiście nie poszłam ;) Wiedziałam że dyskoteka będzie fatalna ponieważ nie była wcześniej zorganizowana -,- Dlatego spędziłam dzień razem z moją BFF <3 ( Fufi - pisze bloga http://swiatwedlugfufiego.blogspot.com/ ) Było świetnie :) Cały dzień zabawy : robiłyśmy sobie Tap Madl :) i biegałyśmy po całym domu krzycząc że gonią nas duchy ( W szczególności ja, Fufi ma ogromny dom :) A potem zamówiłyśmy sobie pizze i wysłałyśmy brata Fufiego do sklepu żeby kupił nam Pepsi :) Było świetnie :D Na koniec kilka zdjęć :*


Ooooo <3


A dla odmiany malinki :)


I ciasto - Sowa :3


I usta :*


Świetny strój o.o


Który zestaw wolicie lewy czy prawy ?

~ sweet.strawberry ~

2 komentarze: