środa, 13 czerwca 2012

"Igrzyska Śmierci"

Ostatnio zaczęłam czytać trzy tomową serie książek o tytule "Igrzyska Śmierci". Może o niej słyszeliście ? Oto krótki opis ;)
  Na ruinach dawnej Ameryki Północnej rozciąga się państwo Panem, z imponującym Kapitolem otoczonym  przez dwanaście dystryktów. Okrutne władze stolicy zmuszają podległe sobie rejony do składania daniny. Raz do roku każdy dystrykt musi dostarczyć chłopca i dziewczynę między dwunastym a osiemnastym rokiem życia, by wzięli udział w Głodowych Igrzyskach, turnieju na śmierć i życie, transmitowanym na żywo przez telewizję. Bohaterką, a jednocześnie narratorką książki jest szesnastoletnia Katniss Everdeen, która mieszka z matką i młodszą siostrą Prim w jednym z najbiedniejszych dystryktów. Katniss po śmierci ojca jest głową rodziny - musi troszczyć się o młodszą siostrę i chorą matkę, a jest to prawdziwa walka o przetrwanie ... Jak potoczą się losy szesnastoletniej Katniss ? Przeczytajcie książkę ;) Serdecznie polecam !!!

Ogólnie książka bardzo ciekawa oraz wciągająca. 
Moja ocena 10/10 <3



~ sweet.strawberry ~

6 komentarzy:

  1. Mnie ciągnie żeby kiedyś przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, bardzo mi się podobała. Łatwo, lekko się czyta, bardzo wciągająca :>

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam 1 tom i fajny, chcę przeczytać następne, ale jak na razie ciagle nie ma w bibliotece :C

    http://szczesliwetrzynastki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń