poniedziałek, 21 maja 2012

Lany poniedziałek

Hejo !!! Dziś my dzieciaki  z osiedla urządziliśmy sobie lany poniedziałek :) Wszyscy mieli butelki pełne wody i oczywiście się oblewaliśmy :D Ja i moje koleżanki prosiłyśmy aga** aby zeszła na dwór , a ona narzekała że ją boli brzuch ... :) Wiem że ją bolał ale my i tak ją uprosiłyśmy i w końcu wyszła na godzinkę ;) Pod koniec jak miałyśmy iść do domu chłopcy podeszli mnie od tyłu i nalali mi wody pod koszulkę ... nie fajnie :(  Moja mama była bardzo zdenerwowana ... Na dwór wyszłam w ogrodniczkach i mojej ulubionej koszulce z Myszką Mikki :) A teraz moje ubranka suszą się na balkonie :D Jutro angielski :( O nieeeeeeeeeeee !!! Mam dość już chce wakacje ... na kolonie razem z moją ukochaną Julcią ( pisze bloga Girls Daily Life ) <3 Będzie extra !!! Szkoda że aga** nie jedzie :( Ok streszczamy się muszę jeszcze napisać projekt na informatykę więc już lecę. PA !!!





Ale super !!!


Miałam podobną nakładkę jak miałam iPhona ale go zepsułam :(


Sweet :3


Cherry <3



~ sweet.strawberry ~

2 komentarze: