niedziela, 27 maja 2012

:*




Ciesze się bardzo ponieważ blog się rozkręca a nie ma szczęśliwszych informacji ;)

Mam nadzieje ,że weekend spędziliście tak samo jak ja czyli świetnie <333


Muszę pisać pracę na historię więc post będzie krótki....



Mój weekend był dziwny ale fajny . Po pierwsze byłam na teście sprawnościowym do klasy sportowej do gimnazjum i Dyrektor tego gimnazjum osobiście do mnie podzszedł i powiedział iż wróży mi taką karierę jak Agacie Mróz :) 


Niestety nie będę chodzić do tego gimnazjum ....... :( 
No cóż trudno ;) 


później pojechałam na swoją działkę razem z przyjaciółką i bawiłyśmy się świetnie . 


A tak apropos ciuchów mam na sobie bluzkę w paski i z wielkimi czerwonymi ustami oraz legginsy. Zestaw prosty i wygodny :) 




Miłej końcówki niedzieli ;***

                                                       
                                                                     Różyczka <3


                                                                        Szpilki :*


                                                                         Piękne :3


                                                                    Ja taką chcę !!!!        


                                                                    Oooooo.......


                                                       Jakie to musi być super uczucie .....


                                                           Jaka ona jest piękna !!!!!!


Dziewczęce i piękne <33


                                                                            Brokat ;)

1 komentarz: