poniedziałek, 28 maja 2012

Shopping :)

Muszę się streszczać bo kąpiel z pianką czeka ;)

Dzisiaj wyniki z testu po szóstej klasie i 31 punktów ( to dobrze ponieważ w tym roku test był trudny ) .
Strawberry  nie było dzisiaj w szkole więc ogólnie nudno ;D

Naszej pani od polskiego nie będzie przez 3 tygodnie !!!!!! Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Niestety niektóre z zastępstw są dołujące :( W piątek dzień dziecka jak myślicie co dostaniecie ??


Modowo miałam dzisiaj na sobie niebieską bluzkę w paski opadającą na jedno ramię i czarne legginsy ,a zapomniałabym o białej podkoszulce ;) Oczywiście dodałam do tego bandankę i misternie ułożoną fryzurę na 100 wsuwek :D


Byłam z mamą na zakupach i kupiła mi 2 pary krótkich spodenek ( białe i zielone ) a do tego t-shirt z wielkim printem ( nadrukiem ) czarno-białym .
Zapomniałam o skarpetkach tzw Balerinkach ;) Są to skarpetki wyprodukowane specjalnie do butów typu balerinki ;) Te z Gatty są świetne z miejsca się w nich zakochałam <333


 Muszę kończyć do jutra ;)




                                                         prezent od koleżanki ;)


                                                          nie wiem czy takie dodawałam

                                                                  Moje dzieło ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz